Profil kompanije

Upravni odbor

  • Jörg Herrmann, Chief Executive Officer (Co-CEO)
  • Sylvia Epaillard, Chief Executive Officer (Co-CEO)
  • Thomas Buschta, Chief Financial Officer (CFO)
  • Roger Müller, Chief Procurement Officer (CPO)
  • Michael Figlestahler, Chief Revenue & Innovation Officer (CRIO)

    

Povijest Interhomea

2022
2022. g. upisana je kao rekordna godina u 57-godišnjoj povijesti Interhomea: s 9 milijuna noćenja i prometom od 371,0 milijuna CHF. Naglasak je na kontinuiranom širenju mreže lokalnih uslužnih ureda, koji jamče optimalnu podršku i sveobuhvatne usluge za goste i vlasnike kuća u samoj destinaciji. Workation, kombinacija rada i odmora, bit će integriran kao nova značajka, a smještaj za odmor prikladan za tu svrhu bit će sukladno tome i kategorizira. Druge središnje teme su digitalizacija i pomak prema tome da postanemo pionir održivog turizma. Pokreću se razni projekti zaštite klime, stvaraju se međunarodni timovi za održivost i potpisuje se "Glasgowska deklaracija o klimatskim mjerama u turizmu" Svjetske turističke organizacije UN-a.

2021

2021. g. obilježile su standardizacija i racionalizacija internih procesa za budućnost. Kao dio ove promjene, HHD AG ubuduće odlučuje poslovati pod imenom Interhome. Za izravne klijente, Interhome će nastaviti koristiti brend Interchalet u Njemačkoj te brend Interhome u Švicarskoj i drugim europskim zemljama.

2020
Nakon uspješnog početka zimske sezone, početak ljetne sezone bio je pod velikim utjecajem pandemije koronavirusa. Najveći operativni izazovi bili su svakodnevno ažuriranje ograničenja putovanja, ne samo u odnosu na 27 odredišta s pojedinačnim uredbama, koje se razlikuju u različitim regijama, već i na svjetskim izvornim tržištima.

2019
Interhome i sestrinska kompanija Interchalet sada su združene u "HHD AG". Interhome i Interchalet nastavljaju se koristiti kao nazivi turističkih brendova. Mjesto direktora HHD AG-a preuzima Jörg Herrmann.

2018
Interhome dostiže daljnji porast broja gostiju: ukupno 730,000 gostiju boravilo je u Interhomeovim apartmanima ili kućama za odmor.

2017
Interhome se zbližava sa sestrinskom tvrtkom Inter Chalet na razini menadžmenta kako bi zajedno bolje iskoristili sinergije u poslovanju. Koni Iten odlazi u mirovinu, a Thomas Stirnimann, CEO Hotelplan Grupe, do daljnjeg preuzima vođenje kompanije. Broj gostiju Interhomea raste za 5% na 695.000.

2016
Interhome nastavlja svoj uspješni put. Prvi put u povijesti, preko 600.000 gostiju je pronašlo savršenu kuću za odmor. Ukupni promet raste na 186.6 mil. CHF.

2015
Interhome slavi 50. rođendan. Još jedna uspješna godina potvrđuje novi smjer iz 2014.

2014
Koni Iten postaje novi CEO te Interhome pod njegovim vodstvom ostvaruje vrhunske rezultate.

Otok Mauricijus je nova destinacija u ponudi.

2013
Interhomeov novi portal za rezervacije osvaja zlato u kategoriji "Usability", kao i srebro u kategoriji “Business Efficiency” na Best of Swiss Web Awards.

Interhome je pobjednik Stiftung Warentest testiranja online portala. Između ostalog, jasno i detaljno pretraživanje su ključni za pobjedu.

Interhome prvi na tržištu kuća za odmor s njemačkog govornog područja predstavlja iPad aplikaciju s detaljnim pretraživanjem kuća za odmor i apartmana.

2012
Potpisan ekskluzivan partnerski odnos s TripAdvisorom, najvećim svjetskim portalom za putovanja.

2011
Započeta akvizija Interchalet-a, lidera na njemačkom tržištu, koja će biti dovršena 2013. Nove destinacije Izrael i Cipar.

2010
Potpuni redizajn web stranice koji uključuje "navigiranu pretragu". Nove destiancije Maroko i El Gouna / Egipat.

2009
Pokrenuto prodajno predstavništvo u Indiji

2008
Uspostavljeni partnerski odnosi u SAD-u i Finskoj. 

Pokrenut VACANDO - platforma za neorganizirano tržište.
Novi brending identiteta i dizajna Interhomea.

2007
Kompletni redizajn web stranice još ubrzava i olakšava put do odmora iz snova. Uz to, nudi još više informacija i savjeta.

Interhome je prisutan u gotovo svim europskim zemljama, uključujući Rusiju i Hrvatsku. Partnerstva su također otvorena u Finskoj, Belgiji i Nizozemskoj.

2006
Interhome uvodi novi sistem 1to1 koji omogućuje izradu osobnih ponuda potencijalnim gostima i podizanje usluge na još višu razinu. Svatko zainteresiran se tretira kao gost.

Interhome preuzima portfolio Casaclub, France Villas i Solemar - specijalizirani za ekskluzivne kuće za odmor u Provansi i Toskani.

2005
Simon Lehmann, novi izvršni direktor, preuzima vođenje kompanije.

2003
Interhome se seli u poslovnu zgradu Hotelplana radi boljeg korištenja zajedničke infrastrukture.

2000
Interhomeova mreža već uključuje 75 poslovnica i 30 partnera kako bi se gostima osigurala još bolja usluga.

1998
Interhome je online među prvima u svojoj branši. Pored informacija, online se mogu naručiti i katalozi, a već od 1999. godine moguće je izvršiti online rezervaciju.

1995
Interhome već nudi 75.000 kreveta u 11 zemalja, uključujući i Njemačku, Češku i Poljsku.

1989
Hotelplan AG, drugi po veličini turoperator u Švicarskoj i član Migros grupacije, preuzima Interhome AG.

1986
Tiskaju se katalozi u nakladi od 2 milijuna primjeraka koji se distribuiraju u 12 zemalja i prevode na 8 jezika.

1984
Uveden je novi logotip - ptičica koja simbolizira odmor i slobodu. Svi Interhome uredi koriste isti CI (Corporate Identity).

1980
Po prvi put u turizmu Interhome uvodi informacijski sustav koji omogućuje da svi njegovi inozemni uredi i agencije budu online povezani i mogu vršiti rezervacije.

1977
Poduzeće je preimenovano u Interhome.

1975-77
Dva poduzeća su se udružila i osnovala Swiss Chalets - Interhome sa 105 djelatnika u 16 ureda.

1965
Pioniri švicarskog turizma Bruno Franzen i Werner Frey osnivaju Swiss Chalets u Londonu.

Samo odabrane i provjerene kuće za odmor

Kvaliteta je naš apsolutni prioritet

Svaka kuća za odmor je provjerena od strane naših stručnjaka kako bismo Vam omogućili bezbrižan odmor.

Garancija raspoloživosti i usluga na licu mjesta

Uz nas se možete opustiti

Ključeve preuzimate od domaćina ili u jednom od naših lokalnih ureda koji su Vam na raspolaganju za sva Vaša pitanja i želje tijekom boravka. A tu je i naša 24/7 služba za korisnike.

Potpuni užitak i opuštanje

Privatnost i sloboda vlastite kuće za odmor

Bez prilagođavanja satnicama i rasporedima, u kući za odmor uživajte u danu prema svojim željama. Uz dovoljno prostora za cijelu obitelj ili prijatelje.

Odaberite Interhome

Nikad nije bilo lakše pronaći savršenu kuću za Vaš odmor. Želite li otkriti nove destinacije? Otkrijte nova mjesta ili otoke u Hrvatskoj, iskusite što znači "la dolce vita" u Italiji ili posjetite šarmantnu Francusku rivijeru. Neka Vas inspirira naša široka ponuda kuća za odmor i apartmana, a uz Interhome rezervirajte brzo, jednostavno i sigurno.

Sloboda, privatnost i dovoljno prostora za cijelu obitelj

Boravak u kući za odmor ima broje prednosti: provodite vrijeme prema svojem rasporedu. Bez smetnji hotelskog osoblja ili drugih gostiju možete se potpuno opustiti. Neovisno tražlite li novu gradsku avanturu ili opuštajući odmor s obitelji, imamo nešto za svaki ukus i svaki džep.