FAQ - Frequently Asked Questions

O nama

 Osobni katalog objekata

 Pretraživanje

 Rezerviranje

 Plaćanje

 Izmjene/otkazivanje rezervacije

 Pre check-in

 Prije vašeg boravka

 Tijekom vašeg boravka

 Nakon vašeg boravka

 Iznajmljivanje vlastite kuće za odmor

O nama

O Interhomeu?

Interhome je osnovan 1965. u Švicarskoj i s ponosom može reći da se uspješno bavi iznajmljivanjem već više od pola stoljeća. Danas je Interhome europski lider u iznajmljivanju, s oko 40.000 kuća i apartmana za odmor u 28 zemalja.

Gdje su dostupni Opći uvjeti rezerviranja pri Interhomeu?

Opći uvjeti dostupni su ovdje.

Natrag na vrh

Osobni katalog objekata

Kako zatražiti katalog objekata koji zadovoljavaju vaše kriterije?

Pretražite našu web stranicu uz pomoć tražilice te odaberite kuće i apartmane prema vašim kriterijima. Klikom na Spremi/Usporedi moguće je dodati do 20 objekata na popis "Favorita". Kliknite na "Moji odabrani objekti" u gornjem desnom kutu i izradite "Vaš osobni katalog (PDF)", te ispunite osobne podatke kako biste dokument primili na vašu e-mail adresu.

Natrag na vrh

Pretraživanje

Kako mogu provjeriti da li je smještajna jedinica slobodna?

Prilikom pretraživanja željenog termina putovanja, tražilica u rezultatima prikazuje samo dostupne kuće i apartmane. Ako pretražujete bez unošenja datuma, slobodne termine u objektu možete pogledati koristeći kalendar uz sam objekt. Za kuće i apartmane čiju je raspoloživost potrebno provjeriti "na upit", možete poslati upit putem obrasca ili nas direktno kontaktirati.

Kako mogu doznati koja je cijena smještaja?

Prilikom online pretrage, u rezultatima će vam biti prikazana cijena najma objekta u odabranom terminu. Kliknete li na objekt i otvorite njegovu stranicu te odaberete datume u kalendaru, vidjet ćete pregled troškova sa svim detaljima i dostupnim dodatnim uslugama.

Kako mogu saznati gdje se nalazi smještajna jedinica?

U rezultatima pretrage nalazi se dodatak "Karta" posredstvom kojeg možete vidjeti lokaciju smještajne jedinice. Istu informaciju možete doznati i klikom na "Lokacija" unutar samog objekta - crvena oznaka prikazuje lokaciju.

Kako pronaći smještaj koji prihvaća kućne ljubimce?

"Precizirajte pretragu" nudi vam mnoštvo kriterija. Kuće i apartmani koji prihvaćaju kućne ljubimce prikazat će vam se ukoliko u pretrazi odaberete
"Kućni ljubimci dobrodošli".

Kako pronaći smještaj primjeren za osobe koje koriste invalidska kolica?

"Precizirajte pretragu" nudi vam mnoštvo kriterija. Kuće i apartmani primjereni za osobe koje koriste invalidska kolica nalaze se pod kategorijom "Značajke - Prikladno za invalidska kolica".

Natrag na vrh

Rezerviranje

Kako mogu rezervirati?

Kod Interhomea možete rezervirati na tri načina: direktno putem web stranice, putem telefona ili putem e-maila.

Da li je online rezerviranje sigurno?

Online rezerviranje kod Interhomea je sigurno. Verifikacija i potvrda HHD AG-a u skladu su sa smjernicama CA/Browser Foruma. Podaci koji putuju od korisnika do s njim povezanih web stranica, zaštićeni su SSL certifikatima.

Koje dodatne usluge su na raspolaganju u smještajnim jedinicama?

Svaka kuća za odmor nudi svoje dodatne usluge, npr. krevetić za bebe, hranilicu, dječja kolica itd.
Sve dostupne usluge izlistane su na stranici objekta po izvršenom odabiru datuma u kalendaru raspoloživosti. Većinu dodatnih usluga moguće je, uz dodatnu nadoplatu, rezervirati direktno u samom procesu rezervacije objekta.

Usluge u mjestima: Interhome ima preko 200 lokalnih ureda u glavnim europskim turističkim destinacijama. Naše osoblje rado će vam pomoći i preporučiti vam dodatne usluge i izlete na licu mjesta.

Koliko unaprijed je moguće izvršiti rezervaciju?

Kuću ili apartman za odmor možete rezervirati bilo kada. Rezervirate li unutar 1 tjedna od datuma dolaska, na određen dio smještajnih jedinica možete dobiti Last Minute popust. Želite li rezervirati smještaj daleko unaprijed? Ako rezervaciju izvršite najmanje 9 mjeseci prije datuma dolaska, na određen dio smještajnih jedinica možete dobiti Early Booking popust.

Za rezervacije s datumom dolaska unutar 3 dana, molimo da nazovete telefonom. U takvim slučajevima moguća je isključivo uplata kreditnom karticom.

Mogu li smještaj rezervirati na duže od 4 tjedna?​

Da, moguće je rezervirati smještaj za razdoblje dulje od 4 tjedna. Molimo nazovite nas kako bismo porazgovarali o mogućnostima.

Želim rezervirati smještajnu jedinicu s raspoloživošću "na upit". Što trebam učiniti?

Odaberite datume u kalendaru na stranici s informacijama o objektu i kliknite na dugme "Na upit". Zatim ispunite obrazac s osobnim podacima. Upit će nam tada biti proslijeđen te ćemo vam se javiti u najkraćem mogućem roku. Prokomentirat ćemo s vama detalje i proces rezerviranja. Ako u bilo koji od traženih koraka niste sigurni, slobodno nas nazovite.

Kada će moja rezervacija biti potvrđena?

Nakon izvršavanja rezervacije, primit ćete e-mailom potvrdu koja sadrži vaš broj rezervacije. U slučaju da niste primili potvrdu e-mailom, molimo kontaktirajte nas.

Natrag na vrh

Plaćanje

Koje vrste plaćanja nudite?

Tri su mogućnosti:

1. Kreditna kartica (VISA ili MasterCard)
2. Bankovni račun
3. PayPal

Uplate za rezervacije izvršene kratko prije datuma dolaska, moguće je izvršiti samo kreditnom karticom ili PayPalom.

Da li je potreban predujam? Kada je potrebno uplatiti preostali iznos?

Predujam u visini od 20% ukupne cijene najma potrebno je uplatiti unutar 10 dana od datuma izvršenja rezervacije. Preostali iznos mora biti uplaćen Interhomeu najkasnije do 43 dana od datuma dolaska. Ako svoj smještaj rezervirate za termin unutar 53 dana od datuma izvršenja rezervacije, potrebno je odmah uplatiti cjelokupni iznos.

Natrag na vrh

Izmjene/otkazivanje rezervacije

Na koji način je moguće otkazati rezervaciju?

Rezervaciju možete otkazati online. U potvrdi rezervacije koju ste primili e-mailom naći ćete linkove za izvršenje uplate, izmjenu i otkazivanje rezervacije.

Povrat sredstava u slučaju otkazivanja rezervacije

Uslijed otkazivanja rezervacije, sredstva će vam biti vraćena istim putem kojim su pristigla. U slučaju da to nije moguće, kontaktirat ćemo vas putem emaila nakon 5 radnih dana i zatražiti vaše bankovne podatke.

Koji su troškovi otkazivanja rezervacije?

U pravilu (od datuma 1.11.2024.) naknada iznosi:

  • 10 % cijene rezervacije do 60 dana prije početka putovanja,

  • 50 % cijene rezervacije od 59. do 29. dana prije početka putovanja,

  • 80 % cijene rezervacije od 28. do 2. dana prije početka putovanja.

  • Ukupna cijena rezervacije naplaćuje se ako je obavijest o odustajanju dostavljena kasnije od 2. dana prije početka putovanja ili ne budete u mogućnosti putovati.

Mogu li izmijeniti rezervaciju?

Izmjenu rezervacije možete izvršiti online. U potvrdi rezervacije koju ste primili e-mailom naći ćete linkove za izvršenje uplate, izmjenu i otkazivanje rezervacije.

Natrag na vrh

Pre check-in

Što je pre check-in?

Interhomeove pre check-in sličan je online check-inu kod zrakoplovnih kompanija – našim gostima pojednostavljuje život! Potrebne podatke moguće je predati prije dolaska, što čini proceduru uslijed dolaska bržom i praktičnijom. Također je moguće rezervirati dodatne usluge.

Da li je pre check-in siguran?

Da, pre check-in je posve siguran.

  1. Pre check-in moguć je isključivo ako posjedujete direktan link koji vodi do njega.

  2. Check-in se vrši putem sigurne web stranice (https).

  3. Podaci s kreditne kartice unose se u sigurni dio Computopa (lidera u online plaćanjima). Ne pohranjujemo podatke s kreditne kartice, samo sigurni alias.

  4. Osobni podaci spremljeni su na sigurnom i ne koriste se u marketinške svrhe.

Zašto moram ponovno dati podatke s kreditne kartice?

The payment of the reservation and the payment of the extra costs on the spot are two separate transactions. It is comparable to paying for a hotel booking in advance and then paying for the extra costs of the mini-bar on the spot by credit card.

Natrag na vrh

Prije vašeg boravka

Kada ću primiti putne dokumente?

Putne dokumente primit ćete oko 28 dana prije datuma dolaska, a po izvršenoj uplati čitavog iznosa rezervacije. Kada rezervirate "Last Minute", putne dokumente primit ćete odmah nakon uplate čitavog iznosa rezervacije.

Da li su posteljina i ručnici dostupni u smještajnoj jedinici?

Obično su deke i jastuci za sve krevete (osim dječjeg krevetića) dostupni u smještajnoj jedinici. U nekim slučajevima su posteljina i ručnici uključeni u cijenu. Provjerite "dodatne usluge" koje nudi vaša kuća ili apartman za odmor.

Kako mogu kontaktirati osobu zaduženu za ključeve?

Kontakt podatke osobe zadužene za ključeve možete pronaći u putnim dokumentima, koje ćete primiti 28 dana prije datuma dolaska.

Koje dokumente trebam ponijeti sa sobom?

Provjerite što je od dokumenata potrebno u vašem slučaju - putovnica, viza ili zdravstveno osiguranje, te svakako ponesite Interhomeove putne dokumente s korisnim informacijama za vaš boravak.

Sa sobom vodim kućnog ljubimca. O čemu moram voditi računa?

Za europska putovanja važno je sa sobom ponijeti putovnicu kućnog ljubimca. Putovnica služi kao dokaz o cijepljenju protiv bjesnoće. Nadalje, vaš kućni ljubimac trebao bi imati i identifikaciju u obliku potkožnog čipa. Čip i putovnicu možete dobiti kod svoga veterinara. Za pojedina inozemna putovanja s vašim ljubimcem postoje različiti uvjeti kao što je nalaz krvi. Dobro i pravovremeno provjerite uvjete s vašim veterinarom prije odlaska na put.

Natrag na vrh

Tijekom vašeg boravka

Koje je predviđeno vrijeme dolaska i vrijeme odlaska iz smještaja?

Osoba zadužena za ključeve očekuje da vam ih preda između 16 i 19 sati na dan dolaska, osim ako nije drukčije navedeno u putnim dokumentima. Molimo pravovremeno kontaktirajte osobu zaduženu za ključeve ako dolazite izvan navedenog vremenskog okvira i nemate alternativu. Na dan odlaska potrebno je da smještaj napustite do 10 sati, osim ako putni dokumenti ne navode drukčije.

Gdje mogu preuzeti ključeve smještaja?

Putni dokumenti sadrže podatke kontakt osobe koja je zadužena da vam preda ključeve i da bude osoba koja vam je na raspolaganju na licu mjesta.

Da li moram platiti sigurnosni depozit (kauciju)?

Osoba zadužena za ključeve ovlaštena je da zahtijeva kauciju. Iznos kaucije nalazi se u pregledu troškova na stranici kuće/apartmana za odmor, kao i u vašoj potvrdi rezervacije.

Kakve mogućnosti povrata kaucije postoje?

Kaucija je sigurnosni depozit koji se gostu uredno vraća ukoliko tijekom njegovog boravka nije počinjena šteta na objektu. Iznos se vraća na vaš bankovni račun ili vam biva vraćen u gotovini ukoliko ste ga u tom obliku predali osobi zaduženoj za ključeve. Za vraćanje kaucije na bankovni račun, osobi zaduženoj za ključeve ostavite IBAN i BIC podatke.

Moram li platiti boravišnu pristojbu?

Sve pristojbe nalaze se u pregledu troškova na stranici smještajne jedinice. Možete vidjeti visinu pristojbe i je li uključena u cijenu najma.

Kako mogu uložiti pritužbu na licu mjesta?

Ako stanje smještajne jedinice nije u skladu s ugovorom ili ako je došlo do povrede, važno je odmah obavijestiti osobu zaduženu za ključeve. Ukoliko ista ne može otkloniti nedostatak u razumnom roku, nužno je da telefonski odmah obavijestite Interhome. Ako obavijest nije proslijeđena Interhomeu odmah na početku korištenja najma, smatrat će se da smještaj nema nikakvih nedostataka. Ista pravila vrijede ako dođe do ikakvih problema tijekom boravka.

Da li moram u vlastitom aranžmanu izvršiti čišćenje objekta?

Vi, neovisno o završnom čišćenju koje obavlja iznajmljivač. Osnovno čišćenje podrazumijeva čišćenje kuhinjskih elemenata i sl., pranje i spremanje posuđa, zbrinjavanje ostatka hrane te kompletnog smeća, skidanje posteljine s kreveta, kao i metenje i usisavanje svih prostorija kako bi se iznajmljeni objekt mogao predati u urednom stanju («očišćen metlom»). Završno čišćenje između ostalog podrazumijeva i osnovno čišćenje kuhinje/dijela za kuhanje, kupatila/tuša/toaleta i brisanje poda. Kod nekih objekata postoji mogućnost da sami očistite apartman/kuću za odmor ili da čišćenje prepustite iznajmljivaču/primopredajniku ključa za određenu prikladnu naknadu. Informacije o tome navode se u opisu objekta

Natrag na vrh

Nakon vašeg boravka

Kako mogu uložiti pritužbu nakon boravka?

Ako vašu pritužbu nije moguće razriješiti na licu mjesta, pismeno je morate uložiti unutar 4 tjedna od isteka ugovorenog termina najma. Sljedeći podaci bit će potrebni za kontaktiranje službe za korisnike: ime i prezime, broj rezervacije i termin boravka..
Kontakt podaci nalaze se ovdje.

Kao datum primitka pritužbe računa se datum poštanskog pečata na vašoj pritužbi. Također pogledaje naše Opće uvjete

Kako mogu dati svoju recenziju smještaja?

Nakon vašeg povratka primit ćete e-mail s linkom na obrazac za recenziju smještaja. Recenzije gostiju verificira i objavljuje Interhome.

Natrag na vrh

Iznajmljivanje vlastite kuće za odmor

Kako mogu iznajmiti vlastitu nekretninu za odmor s Interhome?​

Želite li započeti s uspješnim iznajmljivanjem svoje kuće za odmor ili apartmana za odmor s Interhome i dva brenda Interchalet (u Njemačkoj) i Interhome (u Europi)? Dopustite da Vas savjetujemo besplatno i bez obveze. Rado ćemo Vam pokazati Vaš individualni potencijal za iznajmljivanje i zajedno razraditi pravi pristup za Vas.

Više informacija možete pronaći ovdje

Koje se usluge nude vlasnicima kuća?​

Naše usluge za vlasnike kuća prilagođene su Vašim potrebama. Iskoristite više od 55 godina Interhome iskustva u profesionalnom iznajmljivanju kuća i apartmana za odmor. Ovisno o destinaciji, naše usluge sežu od preuzimanja marketinga i cjelokupnog procesa rezervacije, uključujući komunikaciju s klijentima, čuvanje ključeva i kontrolu kvalitete, do sveobuhvatnog paketa bez stresa uključujući čišćenje, promjenu posteljine, provjere vrta i bazena, kao i ostale usluge vezane uz Vašu nekretninu za odmor.

Više informacija možete pronaći ovdje.  

Natrag na vrh

Samo odabrane i provjerene kuće za odmor

Kvaliteta je naš apsolutni prioritet

Svaka kuća za odmor je provjerena od strane naših stručnjaka kako bismo Vam omogućili bezbrižan odmor.

Garancija raspoloživosti i usluga na licu mjesta

Uz nas se možete opustiti

Ključeve preuzimate od domaćina ili u jednom od naših lokalnih ureda koji su Vam na raspolaganju za sva Vaša pitanja i želje tijekom boravka. A tu je i naša 24/7 služba za korisnike.

Potpuni užitak i opuštanje

Privatnost i sloboda vlastite kuće za odmor

Bez prilagođavanja satnicama i rasporedima, u kući za odmor uživajte u danu prema svojim željama. Uz dovoljno prostora za cijelu obitelj ili prijatelje.

Odaberite Interhome

Nikad nije bilo lakše pronaći savršenu kuću za Vaš odmor. Želite li otkriti nove destinacije? Otkrijte nova mjesta ili otoke u Hrvatskoj, iskusite što znači "la dolce vita" u Italiji ili posjetite šarmantnu Francusku rivijeru. Neka Vas inspirira naša široka ponuda kuća za odmor i apartmana, a uz Interhome rezervirajte brzo, jednostavno i sigurno.

Sloboda, privatnost i dovoljno prostora za cijelu obitelj

Boravak u kući za odmor ima broje prednosti: provodite vrijeme prema svojem rasporedu. Bez smetnji hotelskog osoblja ili drugih gostiju možete se potpuno opustiti. Neovisno tražlite li novu gradsku avanturu ili opuštajući odmor s obitelji, imamo nešto za svaki ukus i svaki džep.